نکاتی که درباره دستگاه زردی کودک باید بدانید

اگر نیاز به دستگاه زردی کودک دارید و قصد اجاره دستگاه زردی نوزاد را دارید شاید سوالاتی برای شما پیش آمده باشد که در زیر به این سوالات پاسخ خواهیم داد :

دستگاه زردی کودک

آیا دستگاه زردی نوزاد (فتوتراپی) برای چشم نوزاد مضر است ؟

خیر، در صورتی که شما از ما دستگاه تونلی کرابه کنید نیازی به پوشاندن چشم ها نیست ، زیرا این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که آسیبی به چشم نوزاد شما وارد نکند اما اگر دستگاه معمولی تهیه کنید چشم نوزاد را باید به وسیله چشم بند بپوشانید .

آیا نحوه استفاده از دستگاه زردی نوزاد رو به ما آموزش میدین ؟

بله، زمانی که شما با مجموعه الو زردی تماس میگیرید می توانید از پشتیبانی تلفنی ما درخواست کنید تا برای شما کارشناس نصب دستگاه زردی کودک ارسال کنیم تا بهتون کار با دستگاه رو هم یاد بدیم . نکته ای که حائز اهمیت هست شما زمانی که از ما دستگاه تهیه میکنید یک پکیج ویدئویی درمان در منزل براتون میفرستیم که کامل همه ی نکاتی که لازمه درباره ی درمان زردی نوزاد در منزل بدونید رو براتون گردآوری کردیم .

نوزاد چند ساعت باید در دستگاه زردی بماند ؟

اگه بخوام خیلی سریع و خلاصه بگم طی ۴۸ ساعتی که دستگاه دست شماست شما حداکثر استفاده رو از دستگاه میکنید یعنی نوزاد تمام وقت داخل دستگاه هست و فقط برای شیر خوردن و تعویض پوشک از دستگاه بیرون میاد .

ببیند جواب نوزاد چند ساعت باید در دستگاه زردی بماند ؟ رو باید فرد درمانگر بهتون بگه ، این یعنی چی ؟ یعنی زمانی که ما میایم براتون دستگاه رو نصب میکنیم کارشناسی که همراه با دستگاه براتون اعزام میشه کامل این موضوعات رو به شما آموزش میده و تمام این موارد رو براتون رفع ابهام میکنه تازه اگه بازم سوالی داشتید میتونید به صورت شبانه روزی با کارشناس خودتون تماس بگیرید تا پاسخ سوال خودتون رو دریافت کنید .

حالا کاری که الو زردی میکند و مجموعه های دیگه ندارند این هستش که فیلم آموزشی کامل برای شما ارسال میکنند تا اگه نکات رو یادتون رفت بتونید فیلم رو تماشا کنید و جوابتون رو پیدا کنید .

اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران در چه مراکزی هست ؟

آزمایشگاه ویشکائی
آزمایشگاه بقراط
آزمایشگاه بابک
آزمایشگاه آلبرت
آزمایشگاه ۱۷ شهریور
آزمایشگاه میلاد
آزمایشگاه نیک
آزمایشگاه شمس
و …

اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران در چه مراکزی ارائه می شود ؟

آزمایشگاه پاتوبیولوژی آزادی
آزمایشگاه بیمارستان شریعت رضوی
آزمایشگاه پاتولوژی سینا
آزمایشگاه پلی کلینیک شماره ۱۷
آزمایشگاه تشخیص پزشکی نوین
و…